Monday, November 28, 2011

Ikaduhang Pamilya

Tugbang ning akong kapait
Nag-antos sa tumang kainit
Sa banyagang nasod kamingaw akong giipit
Kay sa pamilya halos ako munsinggit
Sa kamingaw akong gi-isip panahon sa kangit-ngit

Sa mapalad nakong asawa sya akong gihuna-huna
Kada bulan ako magpadala kay pang-gasto sa among pamilya
Kay siya man ang gaatiman sa pinalangga ko erikha
Nagpa-isug sa pagbugno ning kapalaran
Inspirasyon nga akong gihalaran sa adlaw nga tanan.

Bisan sa kapait ning nagbug-os kong dughan
Ang tanang bisyo akong gibiyaan
Kay pamilya ang akong unang gitagan-an
Pagkapait ning akong pag-antos aron lang mapuslan
Gasang gikan sa ni lord akong gi-ampingan

Mahapsay lang ang kabuntagon ug sweldo na ang pagadawaton
Apan sa kalit lang mahanaw kay pamilya man ang unahon
Walay bali ang kahago kay kalipay man ang mutagbo
Sa bisan sa paghandom ila kining gitago
Sa dihang ako nipaili igo nalang ako sa pagbakhu

Mahal nako nga asawa nagbuhat ug ikaduhang pamilya
Ang bata metagbo wala gani maka-ila
Apan sa kalit nitulo akong luha
Pagsampit niya nako ug papa
Ang mahal nakong anak nga si erikha

by: Erikho Obido

No comments: